Usume, et koostöös sünnib parim lahendus ning meie tähtsaim prioriteet on arendada Planlogi selliselt, et ta oleks kasutajatele väärtust loov.

Usume sellesse, et suhtlemine on kahepoolne protsess ning et maailmaparandamine hakkab meist endist.

Aegade jooksul oleme saanud teilt mõtteid kuidas Planlogi paremaks muuta. Paljud neist on tänaseks tehtud aga on ka neid, mis on jäänud ainult vestluse tasemele. Selleks, et ükski väärtuslik idee kaotsi ei läheks oleme võtnud kasutusele uue süsteemi, kus kõik saab kirja ja kõigele saab vastuse.

Nüüd saab meiega ühendust võtta lihtsamalt kui kunagi varem. Planlogis on nüüd suhtluskanalid otse meieni. Selleks saab kasutada Facebooki Messingeri, Live chati või jätta lihtsalt tagasiside.

Planlogi kasutades on paremal ülemises nurgas oranž pulseeriv ring mille sees vahehelduvad pildid. Sellele klikkides saate kohe otse Planlogist saata meile oma mõtted, tagasiside ja ka mured.

Valikus on Live chat ehk siis reaalajas klienditoega suhtlemise võimalus. Tagasiside saatmise vorm juhtudeks kui küsimusele vastuse saamisega ei ole kiire või tekib näiteks soov saata kiirelt meile mõni uue arenduse idee. Kolmandaks variandiks on olemas ka läbi Facebooki Messengeri meile kirjutamise võimalus.

Püüdsime luua võimalikult erinevad viisid meiega suhtlemiseks nii, et see ei segaks töö tegemist kuid võimaldaks koheselt ja otse süsteemist meiega suhelda.

Tagasiside vormi on hea kasutada siis kui tuleb mõni idee Planlogi arendamise osas. Tahate kommenteerida mõnda olemas olevat funktsiooni või kasvõi näiteks anda teada kui olete leidnud mõne probleemi koha. Palume teil selleks vormis sisestada Planlogi IS kood ning enda kontaktid. Seda selleks, et saaksime teiega vajadusel informatsiooni täpsustada ning anda ka tagasisidet selle kohta kuidas näiteks teie ettepanekuga edasi läheme.

TÄIENDATUD 09.03.2018:

Alates 05.03.2018 on Live Chat nupp Planlogis ekraani ülemises paremas ääres. Muudatuse tegime seetõttu et varasem lahendus jäi väiksematel ekraanidel blokeerima arveldusmoodulis mõningat infot ning erinevates nimekirjades jooksis see lehekülge alla kerides osaliselt nimekirjale peale.

kasutajatugi-nupp

Tänu kasutajate tagasisidele uurisime põhjalikult erinevaid võimalusi selle olukorra parendamiseks. Seega märtsi alguses vahetasime Live Chat teenusepakkujat ning sellega lahenesid eelpool mainitud probleemid.