Täna maadleb enamus Eesti ettevõtteist endiselt selle kallal, et püüab oma andmetest aru saada ning leida viise, kuidas neist ärilist kasu saada. Aruandlus on kindlasti selline teema, mille saab valmis vormida nii, et ettevõtte juhtimisnäidikud on kontrolli all ja jälgitavad sõltumata töövahendist igal ajahetkel. Tihti on eesmärgid ka tulemustasude aluseks ja nende jälgimine on kõigile võtme-isikutele kättesaadav, et jooksvalt oma tegemisi korrigeerida. Oluline on, et tulemuste peegeldamine on selge ja arusaadav. Meie välja töötatud lahendus võimaldab pärida andmeid reaalajas sisestatud andmete pealt.
Aruandluse kasutegurid:
- Taju äri progressis - selgus, mis suunas äri liigub. Kas see edeneb või kahaneb, igal juhul võidad, sest tead ning teades on võimalik teha otsuseid edasise osas.
- Palju moodustavad top kliendid käibest? Kui mõne kliendi osakaal on teistega võrreldes liiga suur on see ettevõttele riskikoht.
- Ülevaade kliendisuhte arengust. Aruanne annab selge ülevaate kuidas kliendisuhe areneb - kas mahud kasvavad või kahanevad. Kui on näha kahanemise trendi saab juba ette arvestada, kas kliendi suhtesse tuleb panustada, et mahtu taastada või leida sellele asendus teisest kohast.
- Kliendi eripära - sesoonsus. See aitab mõista kliendi toimimise loogikat. Näiteks glögi müüak algab esimese lume maha sadades ning terassi laudade müük algab, kui lumi sulab ja muru on roheline.
- Klientide omavaheline võrdlusmoment. Kõigi maht on piiratud! Kõike ei jõua ja vahest tuleb valikuid teha. Selleks, et ühte klienti rohkem teenindada tuleb vahel millestki loobuda. Aruandlusest on võimalik vaadata kahe erineva kliendi dünaamikat ühel graafikul, et näha arengut.
Lihtsasti klikitav kvartali ja aasta vaade