Tellimuste aruanne on loodud selleks, ettevõtte juhtkond omaks ülevaadet tööde mahust, saaks analüüsida töö sisu ning teha endale vajalikke järeldusi.
Aruannet on võimalik välja võtta veebilehitsejas vaatamiseks HTML väljundiga, Excelis analüüsimiseks CSV väljundiga või luua endale XML URL abil andmete link ning selle abil andmed Excelisse importida.
Aruande koostamiseks on esmalt vaja valida endale sobiv ajavahemik, Seda saab teha nii pealelaadimise perioodi valiku kui ka kiirvalikute nagu täna, 7 päeva, jooksev kuu või eelmine kuu järgi. Kui sobiv ajavahemik on leitud, siis on võimalik valida edasi kas soovitakse seda valikut veel kuidagi filtreerida. Nagu kõrvalolevalt pildilt näha, siis on selleks valikuid päris palju loodud. Filtreerida võib nii ühe kui mitme parameetri järgi.
Ühe lisavalikuna oleme toonud juurde võimaluse ise valida kas soovite aruandesse ka veokorralduse info juurde lisada. See tähendab siis seda, et valides Lisa veokorraldus info väljavõttesse märkeruudu lisatakse aruandesse ka info tellimusele planeeritud veokorralduse kohta.
Väljundeid on aruandel kolm: XML URL, CSV ja HTML. Esimese puhul antakse teile link, mille abil saate info ise Excelis importida, CSV puhul koostatakse teile valitud filtrite alusel CSV fail, mida saate näiteks Excelis ise analüüsida ning HTML väljund avab nimekirja teile samas veebilehitseja aknas. Tabelisse tuuakse välja sellised andmed:
- Tellimuse nr
- Arve nr
- Kood
- Esindaja
- Viide1
- Viide2
- Tellija
- Maksja
- Kuupäev
- Laadimine firma
- L. lisainfo
- L.Tänav
- L.Indeks
- L.Linn
- L.TS
- Sihtkoht firma
- S.Tänav
- S.Indeks
- S.Linn
- S.TS
- Kogus
- Kaal
- Maht
- LDM
- Arvestuslik kaal
- Kilomeetrid
- Stopid
- Tunnid
- Liitrid
- T.Omahind
- T.Müük
- T.K.Müük
- LT.omahind
- LT.müük
- Staatus
- SI
- TK
- KI
- OK
- AR
- TM
Ja nagu eelpool mainitud, siis lisaks võib juurde valida ka veokorralduse info ning POD failide lingid.