Iseteeninduse kasutamine

Iseteeninduse kasutamine

Mõnikord on hea kui saab anda kliendile juurdepääsu ning õigused ise tellimuste sisestamiseks. See hoiab kokku nii kliendi kui ka veokorraldaja aega ning võimaldab oma ettevõtte ressursse paremini planeerida.

Kuna Planlogi on üles ehitatud selliselt, et meie Klient ehk tarkvara rentiv ettevõte võib teha endale nii palju kasutajaid kui palju vajadust või soovi on, siis oleme andud võimaluse ka ise kontrollida, mida kõik need kasutajad teevad. Näiteks on võimalik mingile kasutajagrupile õiguste määramisega luua enda äriloogika jaoks sobivad kasutajate grupeeringud (administraatorid,  haldajad, sisestajad etc). Uue kasutaja lisamisest ning õiguste andmisest oleme täpsemalt kirjutanud siin. Seega keskendume selles postituses pigem kasuteguritele, mida annab Planlogi nn iseteeninduse funktsionaalsuse kasutamine.

Mis kasu on siis Planlogi avamisest oma klientidele?

  • Klient saab ise tellimuse sisestada siis kui see on talle vajalik. Ei pea kellegi teise järel ootama.
  • Õigused kontrollivad, mida keegi teha saab ehk siis saab täpselt määrata kui palju klient saab ise ära teha.
  • Klient saab jälgida oma tellimusele liikumist erinevate staatuste vahel (õigustest sõltuvalt).
  • Sisestamisel tekkivate vigade võimalus on väiksem kuna tellija teab ise kõige paremini, millele ta vedu tellib ning mis ajaks.
  • Logistik või veokorraldaja tegeleb tellimuse kontrollimise, veo planeerimise ja korraldamisega mitte sisestamisega.
  • Tellija näeb õigustest vastavalt kohe ka veose hinda (eeldusel, et hinnakiri on sisestatud).