Üldsättetest seadistatakse keskkasutaja detailandmed (nimi, registri ja VAT kood, aadress, kontaktandmed ning arvelduskonto info).
Lisaks on võimalik ära määrata, kes on vaikimis vedaja (siin on tavaks saanud, et selleks on keskkasutaja ise). Arvelduskonto info juures on võimalik lisada panga nimi, IBAN ja SWIFT. Seda infot kasutatakse arvete koostamisel. Arveid ning Planlogi ennast saab oma ettevõtte brändinguga täiendades lisades üldsättete alt näiteks ettevõtte või kaubamärgi logo. Lubatud faililaiendid on jpg, gif ja png.
Tellimuste puhul on võimalik ära määrata vaikimisi päevade arvu perioodi valikul ning tellimuse sisestamisel lubatud pealelaadimise kuupäeva kasutus. Määrata saab selle kas pealelaadimise kuupäev on ainult sisestamise kuupäev või on lubatud ka kõrvale kalded päevades nii minevikku kui tulevikku. Vaikimisi on see seadistus selliselt, et minevikku ei ole võimalik peale laadimise kuupäeva panna kuid tulevikku näeb 7 päeva ulatuses.
Kui ettevõttes on kasutusel viidete kasutamise süsteem, siis on võimalik määrata ka VIIDE1 hoiatused. Hoiata kui samasugune VIIDE1 esineb juba mõnel tellimusel ning hoiata kui samasugune VIIDE1 ja pealelaadimise kuupäev (mõlemad tingimused peavad kattuma) esinevad juba mõnel tellimusel. Vaikimisi on need seaded määramata.
Soovi korral võib määrata ka:
- Luba tellijaks määrata ka hankija;
- Määra vedaja andmed veokirja PDF-ile;
- Nimekirjades filtrite meeldejätmine (valida saab kas jah või ei);
- Ekspertvaates eespool viimati kasutaja poolt muudetud tellimused (valida saab kas jah või ei);
- Peida suletud vedaja autod.
Kõige viimasena saab määrata endale sobiva arve malli. Siinkohal tuleb otsustada kas soovitakse arvel kuvada päist sisu ja jalust või ainult päist ja sisu.
Uute võimalustena on üldsättetes võimalik muuta arvemallil olevaid tekste ning kontrollida ise milline on arve väljasaatmisel e-posti aadress ja tekstid. Neist kirjutasime blogis juba põhjalikumalt. Arve mallil olevate tekstide kohta saab lugeda siit. Ning emaili sisu osas sai põhjalikum ülevaade tehtud siin.
Uendatud 15.05.2018: Viimasest postituse täiendamisest alates oleme lisanud juurde veel need seaded:
- Lisa arvega kaasa OK staatusega kaasa lisatud failide lingid - Arve saatmisel kliendil on võimalik panna kaasa ka link, millel on arve saajal võimalik vaadata kõikide arves olnud tellimustega seotud avalikke faile.
- Lisa automaatselt vaikimisi mahalaadimise kuupäevaks järgmine tööpäev - Võimalik on seadistada tellimustele automaatne mahalaadimise kuupäev järgmisele tööpäevale.
- Arve väljastamisel lisa kliendi kaardile arve emaili aadress juhul kui see on tühi - Juhul kui kontakti kaardil puudub arve saaja e-posti aadress on võimalik see süsteemil arve koostamisel sinna automaatselt juurde lisada (see toimib ainult esimesel sisestusel). Kui aadressi väli on kontaktikaardil juba täidetud, siis seda üle ei kirjutata.
- Tellimuse algse sisestaja muutmise keelamine (tellimuste nimekirjades veerg Kood) - Tellimuse algse sisestaja info jääb alati samaks olenemata kas tellimust on muudetud, lisatud veokorraldus või muudetud staatust.
Uuendatud 05.07.2018: Juunist alates on üldsättetes võimlaik arvele lisada ka viivise % infot.